Singapūro oro linijos už 850 milijonų atnaujino lėktuvų salonus – tik pažiūrėkite į įspūdingai prabangias vietas (Foto)

Singapūro oro linijos už 850 milijonų atnaujino lėktuvų salonus – tik pažiūrėkite į įspūdingai prabangias vietas (Foto)

Kol mes bandome patogiai įsitaisyti nenormaliai mažose pigių oro linijų sėdynėse, svajojame apie ateitį, kurios siekiame. Singapūro oro linijos pristatė naują interjerą savo Airbus A380 lėktuvams. Moderniai pertvarkyti lėktuvus kompanijai kainavo 850 milijonų JAV dolerių, tačiau dabar keleiviai jausis labai patogiai. Pasižvalgykime po atnaujintų lėktuvų vidų.

Ekonominės klasės keleiviai galės pasidžiaugti Recaro sėdynėmis su reguliuojama galvos atrama ir porankiais. Po renovacijos čia padaugėjo vietos kojoms, kurios Singapore Airlines lėktuvuose ir taip netrūko. Čia taip pat rastumėte skyrelius smulkiems daiktams susidėti, kabliuką paltui, mažą švieselę skaitymui ir kitus patogumus.



Ekonominės klasės bilietai, aišku, yra patys pigiausi. Tačiau nauja medžiaga aptrauktos sėdynės ir 11,1 colių ekranas tikrai neprimena pigių oro linijų lėktuvų interjero. Aišku, Singapore Airlines skraido tolimesniais maršrutais ir  savo bilietus pardavinėja nelyginamai brangiau. Štai kaip atrodo atnaujintas Singapore Airlines A380 ekonominės klasės salonas:

Kokybiškos medžiagos ir reguliuojama galvos atrama tikrai yra neblogas patobulinimas.
Net ir ekonominės klasės keleiviai galės naudotis ekrane rodomais filmais ar kitomis pramogomis.

Premium ekonominėje klasėje, kuri yra šiek tiek brangesnė ir šiek tiek patogesnė, įrengtos platesnės odinės sėdynės, priešais jas yra daugiau vietos kojoms, galima daugiau atsilošti. Iš tikrųjų, tai įmanoma neblogai išsitiesti, nes yra atramos ir šlaunims, ir pėdoms. Prie kiekvienos sėdynės yra pora USB lizdų, 13,3 colių ekranas, staliukas, dar daugiau vietos asmeniniams daiktams.

Premium ekonominės klasės sėdynės yra aptrauktos prabangia oda, o ir vietos kojoms yra tikrai daug.
Keleiviai džiaugsis galėdami atsilošti ir ištiesti kojas.

Galiausiai, labiau pasiturintys keliautojai gali rinktis verslo klasę, kuri yra prabangaus audinio, odos ir kompozitinių medžiagų šventė. Čia sėdynės yra dar platesnės, turi atramas šonuose ir gali būti visiškai atlošiamos, taip jas paverčiant neblogomis lovomis. Kiekviena sėdynė yra apjuosta privatumą užtikrinančiu skydu, tačiau jis gali būti nuleistas, kad dvi vietos suformuotų dvigulę lovą.

Žmogus gali jaustis patogiai ir privačiai, atsiskyręs nuo kitų keleivių.

Nei vienam verslo klasės keleiviui neteiks keltis ir muistytis, jei kas nors norės prieiti prie tako – sėdynės yra išdėstytos 1-2-1 konfigūracija, kuri užtikrina kiekvienam keleiviui priėjimą prie praėjimo takų. Čia yra ir daugiau patogumų – didelis stalas pietums, 18 colių ekranai, daugybė vietos asmeniniams daiktams. Jau vien iš nuotraukų matyti, kad taip keliauti būtų labai patogu ir malonu.

Vidurinės eilės sėdynės gali būti sujungtos į dvigulę lovą.

Taigi, 850 milijonų dolerių investicija atrodo iš ties įspūdingai. Iš viso taip atnaujinti bus 19 Airbus A380 orlaivių. Kiekviename lėktuve bus 471 vieta keleiviams, tačiau kol kas parodėme tik kaip sėdės 465 iš jų. Nepaliesta liko aukščiausia klasė – pirmos klasės kambariai.



Galite laikyti tai motyvacija – gyvenkite ir dirbkite taip, kad kada nors galėtumėte skraidyti asmeniniame kambaryje. Aukščiausios klasės vietos, įrengtos antrojo A380 aukšto priekyje, yra 6 vienviečiai kambariai. Už prašmatnių slankiojančių durų yra prabangiai apstatytas kambarys su atskira lova ir besisukiojančia atlenkiama sėdyne. Tokio plano tikslas – užtikrinti maksimalų patogumą, kad keleiviui nereikėtų konvertuoti savo sėdynės į lovą – jis gali laisvai rinktis, kada sėdėti, o kada gulėti. Lova, jei keleivis taip nori, gali būti sulankstyta ir patraukta, taip kambariui suteikiant dar daugiau erdvės. Jos ir taip bus nemažai – kiekvienas kambarys turi ir savo spintą.

 

Pirmosios klasės kambarys – sėdynė sukiojasi ir gali būti atlošiama.
Sujungus du kambarius gaunama dvivietė lova.

Pora šių kambarių gali būti sulieti į vieną, taip sukuriant dvigulę lovą kartu keliaujančioms poroms. Sėdynės, aišku, yra reguliuojamos elektroniškai, o 32 colių Full HD ekranas primena televizorius ne vieno žmogaus namuose. Prabangos įspūdį tik dar labiau sustiprina specialus apšvietimas nuotaikai sukurti ir prabangi kiliminė danga.

Kambariuose yra daugybė vietos daiktams susidėti.

Aukščiausios klasės salone įrengti du tualetai.

Viename iš tualetų yra vieta makiažui.

Pirmasis maršrutas, kuriuo keliaus atnaujintas laineris, yra Singapūras-Sidnėjus nuo gruodžio 18 dienos. Įdomumo dėlei, už aštuonių valandų skrydį aukščiausios klasės salone sumokėtumėte maždaug 5300 eurų. Vėliau šie atnaujinti A380 keliaus ir į tolimesnius maršrutus.

Straipsnis iliustruotas Singapore Airlines nuotraukomis.





Apie Nodum

Nodum.lt - įdomiems skaitiniams skirtas puslapis. Čia reguliariai publikuojami straipsniai apie naujausias technologijas, mokslo pasiekimus, automobilių pasaulio naujienas ir kultūrą, patarimus ir visokias internete aptinkamas įdomybes. Didžiausias dėmesys skiriamas žmonėms, kurie kuria, keliauja, myli savo darbą, įdomioms lankytinoms vietoms ir pomėgiams. Nodum.lt - įvairenybių mazgas, jei veikiate ką nors įdomaus, apie ką norėtumėte papaskoti - susisiekite su mumis per mūsų Facebook puslapį ar elektroniniu paštu - nodum2017@gmail.com.