Bollinger Motors – tai dar vienas naujas elektromobilių gamintojas, kurio specializacija – bekelei skirti pikapai ir visureigiai. Pirmieji modeliai buvo pristatyti dar pernai ir gatves turėtų pasiekti 2021 arba 2022 metais. Bollinger ką tik pristatė dar šį tą įdomaus – pirmąją elektrinę sunkvežimio platformą, ant kurios galima montuoti įvairius antstatus.

Robertas Bollingeris kadaise dirbo reklamos srityje, tačiau vėliau pardavė savo verslą ir nusipirko nedidelį ūkį. Jam reikėjo pikapo, tačiau rinkoje jis nematė nieko, kas tenkintų jo poreikius. Kadangi Bollingeris pagal išsilavinimą yra pramoninio dizaino kūrėjas, jis nusprendė sukurti savo automobilį. Tai išaugo iki naujos automobilių kompanijos ir jau kitais metais į gatves turėtų išriedėti Bollinger B1 visureigis ir B2 pikapas.

Šie automobiliai yra pakankamai įdomūs. Jie yra sukurti pagal tradicinę visureigių schemą – automobilio bazė yra rėmas, ant kurio montuojamas kėbulas. Tik, žinoma, toje bazėje šiuo atveju yra ir 120 kWh baterija. Ji maitina du elektrinius variklius – po vieną kiekvienai ašiai. Po 614 AG išvystantys Bollinger automobiliai iki 100 km/val. bėgėsis trumpiau nei 5 sekundes.

Bollinger B1 – kietas elektrinis visureigis-įrankių dėžė. (Gamintojo nuotrauka)

Žinoma, būtina paminėti ir tai, ką gali ta baterija – Bollinger automobiliai vienu įkrovimu įveiks apie 322 km. Akivaizdu, kad jie nėra labai aerodinamiški, todėl tai – pakankamai neblogas vienu įkrovimu įveikiamas atstumas. Šie automobiliai turės regeneracinę stabdymo sistemą, o suradus greito įkrovimo stotelę (iki 120 kW) juos bus galima įkrauti per 75 minutes.

Bollinger B2 – šis elektrinis pikapas pasitarnautų ūkyje ar tiesiog pasivažinėjimams gamtoje. (Gamintojo nuotrauka)

Bollinger automobilių kėbulas yra dar įdomesnis nei elektrinės technologijos. Visos šių automobilių kėbulo detalės yra lengvai nuimamos. Robertas Bollingeris nori, kad jo automobilius būtų galima suremontuoti plaktuku – jei įlenksite savo B1 sparną, galėsite jį nuimti ir patiesinti. Šie automobiliai yra pagaminti iš aliuminio ir tušti sveria apie 2,3 tonas.

Artimesnis žvilgsnis į Bollinger automobilius.

Bollinger visureigiai savo krovinių skyriuose gali vežti daugiau nei 2 tonas sveriančius krovinius, bet taip pat gali tempti apie 3,4 tonas sveriančias priekabas. Be to, kadangi priekyje nėra variklio, siauresni kroviniai gali nusitęsti nuo pat automobilio priekio iki jo galo – tradicinį transmisijos tunelį Bollinger pakeitė labai ilgu krovinių skyriumi.

Kroviniai būti ir pakankamai ilgi – nuo automobilio priekio iki galo. (Gamintojo nuotrauka)

Bollinger automobiliai nelaimės grožio ar prabangos konkursų. Jų durelės yra lengvai nuimamos, kėbulą puošia tvirtinimo detalės, o ir salonas yra tiesiog primityviai paprastas. Tačiau tokia ir buvo idėja – Robertas Bollingeris norėjo automobilio, kuris būtų labiau įrankis nei puošmena. Tai yra puiki idėja, bet sunku prognozuoti, kokios sėkmės šie automobiliai sulauks, nes jų kaina prasideda nuo 125 tūkstančių dolerių. Paprastai tariant, Tesla Cybertruck bijoti neturi ko, nors Bollinger ir nemano, kad pirkėjai rinksis būtent tarp B2 ir Cybertruck pikapų.

Bollinger automobilių salonai yra tiesiog juokingai paprasti, bet praktiški. (Gamintojo nuotrauka)

Bollinger visureigius bus galima užsisakyti jau kitais metais. Kompanija ką tik parodė ir dar vieną modelį – B2 pikapo pagrindu sukurtą sunkvežimio platformą B2CC, ant kurios galima montuoti pačius įvairiausius antstatus. Galima įsivaizduoti, kad pirkėjai čia montuos namelius ant ratų, kranus, specializuotas įrankių dėžes, automobilių transportavimo platformas, keltuvus ir panašius priedus.

Bollinger B2CC – elektrinė sunkvežimio platforma, ant kurios galima montuoti įvairius antstatus. (Gamintojo nuotrauka)

Tokią bazė neabejotinai bus pigesnė už B2 pikapą, bet kol kas tikslios kainos nežinome. Žinome tik tiek, kad pirkėjai, kurie greičiausiai bus įvairios komercinės organizacijos, galės rinktis B2CC bazės ilgį ir net kabinos konfigūraciją – bus ir keturdurių, ir dvidurių B2CC sunkvežimių.

Ant B2CC platformos bus galima montuoti pačius įvairiausius įrankius ir antstatus. (Gamintojo nuotrauka)

Taip pat nežinome, ar B2CC bus prieinamas iš karto, kai rinkoje pasirodys ir B2, ar tik šiek tiek vėliau. Bollinger B1 ir B2 užsakymai bus priimami jau kitais metais. Spėjama, kad pirmieji markės automobiliai gatves pasieks taip pat jau 2021-aisiais.

Bus galima rinktis ir keturdurę platformos versiją. (Gamintojo nuotrauka)

Bollinger B2CC yra įdomus tuo, kad yra pirmasis ir kol kas vienintelis toks. Kitos tokio dydžio elektrinio sunkvežimio platformos rinkoje šiuo metu nėra. Galime įsivaizduoti, kaip tokie sunkvežimiai rinks šiukšles prabangiuose miestų kvartaluose, dirbs statybose ar kitose srityse. Bet tik jei bus įperkami apskritai.

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia