Pristatau naują Nodum.lt projektą – Audi 50 restomodifikaciją. Šis 50 metų senumo automobilis ir taip yra geriausias šio modelio pavyzdys Lietuvoje (tuoj sužinosite, kaip tai įmanoma), bet su laiku jis taps dar geresniu. Jis bus restauruojamas ir modifikuojamas, kad galėtų dalyvauti įvairiose kelionėse ir renginiuose.
Pirmajame šios serijos video trumpai pristatau Audi 50 istoriją ir paaiškinu, kodėl pasirinkau būtent šį modelį pirmajam Nodum.lt projektui:
Labai kviečiu prenumeruoti Nodum.lt YouTube kanalą, taip pat sekti Nodum.lt Instagrame ir Facebooke. Ir pagalvoti apie svetainės rėmimą Contribee platformoje.
Tai – 1975-ųjų Audi 50LS. Raidės LS tiesiog žymi versiją – tai yra paprastesnės, minimalios komplektacijos Audi 50. Į Lietuvą jis atvyko iš Švedijos, kur praleido visą savo gyvenimą.

Šiuo projektu noriu Jums parodyti, kad automobilio restomodifikacija gali būti kitokia. Ne visi automobiliai privalo būti priploti prie žemės, gauti milžiniškus ratus, spoilerius ir pseudo-sportiško automobilio estetiką. Galiausiai tai bus skoningas, kostiuminis Audi 50, nenukopijuotas nuo atvaizdų internete, o sukurtas pagal mano skonį, atsižvelgiant į 8-ojo dešimtmečio madas ir man patinkančias meno kryptis (taip, meno).
Nes Audi 50 to nusipelnė. Apie šį modelį jau esu rašęs ir tikrai kviečiu paskaityti tą straipsnį. Audi 50 yra pirmasis vokiškas supermini, mažiausias serijinės gamybos Audi modelis, įdomus Marcello Gandini ir Clauso Luthe – dviejų automobilių pasaulio legendų – kūrinys. Aš dievinu automobilių dizainą ir tai, kad Audi 50 buvo nupieštas pieštuku ant popieriaus (nes buvo sukurtas prieš įsigalint kompiuteriniam dizainui), man yra svarbu. Jis tapo populiariojo Volkswagen Polo pagrindu. Regitros man pateiktais duomenimis, šio straipsnio rašymo metu tai yra vienintelis Lietuvoje registruotas Audi 50. Techniškai, jis yra retesnis nei, pavyzdžiui, Rolls-Royce, Bentley, Ferrari. Aišku, lyginti vieną modelį su markėmis yra kiek kvaila, bet greičiau Lietuvoje sutiksite Lamborghini nei Audi 50.

Jo senumas ir retumas man atveria galimybes jums papasakoti šį tą naujo, negirdėto. Be to, šio automobilio būklė yra idealiai prasta. Galėsiu Jums parodyti kaip atnaujinamos chromo detalės, kaip persiuvamas salonas, kaip gydomas kėbulas. Taip pat parodysiu kaip priimami sprendimai apie modifikacijas, derinant originalią šio automobilio dvasią, jo dizainerių stilių, 8-ojo dešimtmečio estetiką ir mano asmeninį skonį. Todėl kviečiu sekti šį projektą nuo pat pradžių – prenumeruokite YouTube kanalą. Ir tapkite įdomiausios lietuviškos svetainės rėmėjais Contribee. Ačiū.
Ir ne, tai nėra Golf.