Štai ir sulaukėme – Tesla pristato savo pirmąjį pikapą Cybertruck. Baisiai atrodantis elektromobilis turi daug gerų savybių – štai 5 svarbiausi faktai apie ilgai lauktą Cybertruck.

Cybertruck ką tik tapo nauju Tesla gamos nariu. Dabar joje – Model S, Model 3, Model X, Model Y (taip pat neseniai pristatytas), Roadster, Semi ir Cybertruck. Naujasis pikapas neatrodo panašus į kitus Tesla modelius ir jums spręsti, ar tai yra gerai.

Dizainas. Tai yra neabejotinai labiausiai aptarinėjama Cybertruck detalė. Gerai, kad tai – Tesla ir markės bei elektromobilių gerbėjai yra garsiausiai šaukiantys, kad pikapas atrodo neblogai, futuristiškai ar net gražiai. Grožio suvokimas yra subjektyvus dalykas, bet Cybertruck nėra gražus. Tai yra baisi plokščio ir kampuoto dizaino nesąmonė. Tai yra automobilis, kurį piešėte būdami 6-erių. Tai yra automobilis, primenantis prasto seno žaidimo grafiką.

Tesla Cybertruck – kampai, plokšti paviršiai ir nepaaiškinamos kėbulo linijos. (Gamintojo nuotrauka)

Automobilių dizainu nesidomintys žmonės Cybertruck išvaizdą vadina drąsiausiu mūsų laikų dizainu. Kiti spėlioja, ar tai tik nėra eksperimentas, sukurtas siekiant įsitikinti, ar Tesla gali pristatyti bet ką ir vis tiek susilaukti susižavėjimo šūksnių.

Tesla Cybertruck pristatymo akimirkos

Jei tai būtų Nissan ar Volkswagen, šio baisaus dizaino gynėjų būtų perpus mažiau. Ir tai nėra gerai – markių mėgėjai, žemiausias automobilių kultūros atstovų sluoksnis, stipriai nuleidžia kartelę savo pačių dievukams. Girdami Tesla už drąsą šįkart patys prašote, kad kitas automobilis būtų dar baisesnis. Kita vertus, jei Rivian R1T jums atrodo per daug nuobodus, turite alternatyvą. Bet pakalbėkime apie objektyvesnius dalykus.

Cybertruck viduje patogiai telpa 6 žmonės. (Gamintojo nuotrauka)

Cybertruck viduje gali susėsti 6 žmonės, o gale telpa keturratis motociklas. Krovinių skyrius yra uždengtas aptaku, kurį lengva patraukti, o jo durelės turi integruotą rampą. Pristatymo metu demonstruotas prototipas dar nėra paruoštas gamybai, todėl vietoje vairo turi keistą šturvalą primenantį įtaisą. O štai 17 colių ekranas neabejotinai išliks ir masinės gamybos versijoje.

Ypatingo tvirtumo medžiagos. Išorinis Tesla Cybertruck kėbulo sluoksnis yra pagamintas iš itin tvirto nerūdijančio plieno (Ultra-Hard 30X Cold-Rolled) – to paties lydinio, kurį SpaceX naudoja savo raketoms gaminti. Jis yra neperšaunamas iki 9 mm kalibro kulkomis. Tą tvirtumą Tesla demonstravo kūju – jokių įlinkimų net po stiprių smūgių. Svarbu pabrėžti, kad automobilio konstrukcija nėra pagaminta iš nerūdijančio plieno, nes tai yra per sunki ir per brangi medžiaga. Nerūdijančio plieno egzoskeletas tarsi šarvai dengia Cybertruck kėbulą.

Lengvai nesudaužomi stiklai, ypatingai tvirtas nerūdijančio plieno kėbulas ir krovinių skyriaus aptakas, ant kurio galima stovėti. (Gamintojo nuotrauka)

Stiklai taip pat yra labai tvirti – nors ne visa jėga paleistas metalinis rutulys sudaužė stiklus, jie visiškai nesubyrėjo. Net ir krovinių kėbulą dengiantis aptakas, skirtas aerodinamikai pagerinti ir kroviniams nuo vagių paslėpti, yra toks tvirtas, kad ant jo galima stovėti.

Vienas, du ar net trys varikliai. Bazinis Cybertruck turės 1 variklį, kuris suks tik galinius ratus. Iki 100 km/val. jis įsibėgės greičiau nei per 7 sekundes, vienu įkrovimu nuvažiuos 402 km. Vienu laipteliu aukščiau surasime Cybertruck AWD su dviem varikliais. Šis yra varomas visais ratais, iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4,5 s., o pilnai įkrautas nuvažiuoja 483 km. Galiausiai, trijų variklių versija iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 3 sekundes (greičiau nei kai kurie superautomobiliai!) ir vienu įkrovimu nuvažiuos 805 km. Žinoma, nuvažiuojamą atstumą trumpins sunkūs kroviniai, tačiau pripažinkime – daugelis pikapų didžiąją laiko dalį važinėja tušti. Cybertruck įkrovimo galia – 250+ kW – tai taip pat yra šis tas neįtikėtinai nuostabaus.

Cybertruck yra pasiruošęs nuotykiams – turi integruotą kompresorių, gali įkrauti kitus įrankius ir mažas elektrines transporto priemones, o krovinių kėbule galima sumontuoti ir palapinę. (Gamintojo nuotrauka)

Pikapas, visureigis ir nuotykių automobilis.Tesla Cybertruck turi maždaug 2 metrų ilgio krovinių kėbulą, į kurį galima krauti 1588 kg krovinius. Ten yra ir elektros lizdas – keturratį, kurį Tesla pristatė kartu, galima ne tik vežti, bet ir įkrauti. Krovinių įkėlimą palengvina integruota rampa bei pneumatinė važiuoklė – galima nuleisti visą pikapą ar tik galinę jo ašį. Cybertruck gali vilkti 3400, 4536 arba net 6350 kg sveriančius krovinius, priklausomai nuo pasirinktos versijos. Taigi, Cybertruck galės į kelionę pasiimti katerį, namelį ant ratų, lenktyninį automobilį ar kitus sunkius krovinius.

Beveik 2 metrų ilgio krovinių skyriuje galima sutalpinti ir motociklą – Tesla kartu pristatė ir savo keturratį. (Gamintojo nuotrauka)

Bekelėje Cybertruck turėtų jaustis puikiai ir ne tik dėl tvirto kėbulo ir lengvai nesudaužomų langų. Šio automobilio ratai yra sumontuoti netoli kėbulo kampų, todėl Cybertruck gali pasigirti geriausiais įkalnės ir nuokalnės įveikimo kampais rinkoje – atitinkamai 35 ir 28 laipsniai. Bekelėje padės ir itin žemas svorio centras. Na, o pneumatinė pakaba leis Cybertruck pakelti kėbulą į 40,6 cm aukštį.

Kroviniai gali blokuoti matomumą, todėl Cybertruck turi galinio vaizdo kamerą. (Gamintojo nuotrauka)

Kaina. Užsakyti Tesla Cybertruck galima jau dabar. Bazinio modelio kaina prasideda nuo 39900 dolerių, dviejų variklių versija kainuos nuo 49900, o trijų variklių Cybertruck – nuo 69900 dolerių. Pirmieji Cybertruck gamyklą paliks 2021 metais (Rivian R1T pasirodys 2020-ųjų rudenį). Tiesa, galingiausios trijų variklių versijos teks palaukti iki 2022-ųjų.

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia