Volkswagen Type 2 (priklausomai nuo kėbulo konfigūracijos, Transporter, Kombi ar Microbus) – tai antrasis modelis Volkswagen istorijoje, gamintas nuo 1950-ųjų metų. Senaisiais VW autobusiukais šiandien važinėja entuziastai, tačiau tai nėra labai patogios mašinos. Atėjo metas atnaujinti legendą? Volkswagen ir eClassics meistrų rankose Type 2 virsta e-Bulli.

Tai – ne pirmas toks Volkswagen ir eClassics projektas. Anksčiau elektromobiliu pavirto ir originalus vabalas. Jau tada buvo skelbiama, kad šalia eKäfer atsiras ir elektrinis Type 2. Dabar taip ir įvyko.

eClassics meistrai rūpestingai restauravo Samba komplektacijos Type 2 autobusiuką. 1966 metais pagaminta mašina turi visas kolekcionierių pamėgtas savybes, įskaitant ir dviejų dalių priekinį stiklą. Buvo išgydytos rūdys, panaikinti kiti su amžiumi susiję defektai. Ir dar daugiau – automobilis buvo modifikuotas taip, kad būtų stabilesnis, saugesnis ir patogesnis.

Nors atrodo kaip paprastas gražiai restauruotas Type 2, šio automobilio kėbule jau nebeplaka oru aušinama benzininė širdis. (Gamintojo nuotrauka)

Type 2 Samba gavo LED žibintus, reguliuojamus amortizatorius, būgninius stabdžius pakeitė ventiliuojami diskiniai, o ir salone netrūksta pasikeitimų. Autobusiukas gavo naują pavarų perjungimo svirtį, garso sistemą, visiškai naują apdailą. Tiesa, vairas išliko toks pat – didelis ir beveik horizontalus. Tuo tarpu spidometro centre dabar yra nedidelis ekranas, kuriame galima pamatyti automobilio baterijos būklę.

Salonas taip pat buvo restauruotas ir atnaujintas moderniomis medžiagomis. (Gamintojo nuotrauka)

Type 2 pavirto e-Bulli – oru aušinamą benzininį variklį pakeitė 61 kW variklis iš e-Up. To pakanka, kad autobusiukas pasiektų 130 km/val. greitį. Tai reiškia, kad tai yra greičiausias kada nors oficialiai Volkswagen gamintas šios kartos autobusiukas. Viduryje sumontuota 45 kWh baterija vienu įkrovimu leis įveikti maždaug 200 km. 80 % įkrovimą buvo galima pasiekti per maždaug 40 minučių.

Norintys gali įsigyti tik detalių rinkinį ir jį savo Volkswagen autobusiukuose sumontuoti patys. (Gamintojo nuotrauka)

Jums tikriausiai įdomu, kodėl autobusiukas vadinamas e-Bulli. Vokietijoje taip tiesiog pravardžiuotas Type 2 ir niekas tiksliai nežino, kodėl.

Elektrinis Volkswagen autobusiukas nebus pigus, bet turėtų būti žymiai patogesnis ir patikimesnis nei originalas. (Gamintojo nuotrauka)

E-Bulli kainuos nuo 64,9 tūkstančių eurų, bet taip pat galima įsigyti ir detalių rinkinį ar tokiai modifikacijai atvaryti savo jau turimą autobusiuką. Tinka ne tik pirmos kartos Type 2 – elektromobiliu gali virsti ir T2 bei T3. Volkswagen ir eClassics toliau plės savo modelių gamą ir pristatys elektrinį bagį bei Porsche 356 Speedster.

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia