1933 metais Volvo pasauliui pristatė unikalų vienetinį automobilį Venus Bilo. Aptakus ir prabangus automobilis savo dizainu išsiskyrė iš kitų to meto mašinų. Tačiau tai neišgelbėjo šio automobilio nuo tiesiog juokingai prastos lemties.
Gali būti, kad Volvo Venus Bilo buvo pirmasis koncepcinis automobilis pasaulyje. Įprastai šis titulas klijuojamas Buick Y-Job – 1938 metais pasirodžiusiam amerikietiškam raudsteriui. Abu šie automobiliai buvo sukurti neturint iliuzijų apie masinę gamybą ir abu jie demonstravo dizaino ir konstrukcijos inovacijas. Tačiau Y-Job niekada nebuvo parduotas į privačias rankas, o štai Venus Bilo buvo parduotas. Greičiausiai tai ir tapo tuo faktoriumi, nulėmusiu, jog pirmuoju koncepciniu automobiliu iki šiol laikomas vėliau pasirodęs Buick Y-Job.
Volvo šiuo automobiliu norėjo išbandyti visuomenės reakciją į aptakų dizainą ir naujus erdvės išnaudojimo sprendimus. Volvo Venus Bilo dizainą sukūrė Gustafas Ericssonas (telefonų gamintojo Ericsson įkūrėjo Larso Magnuso Ericssono sūnus). Ant gerokai konservatyviškesnio Volvo PV655 automobilio platformos pasodintas Gustaf Nordbergs Vagnfabrik kompanijos sukurtas kėbulas turėjo atgal atsidarančias galines dureles, įleistas rankenėles, nuožulnias groteles ir į kėbulą integruotus purvasaugius. Tai buvo išties moderniai atrodantis automobilis.
Venus Bilo turėjo du bagažo skyrius – vieną gale, kur ir tikėtumėtės surasti bagažinę, antrą – dešiniame priekiniame sparne. Tam, kad visos tos bagažinės būtų deramai išnaudotos, kartu su Volvo Venus Bilo buvo pristatytas ir specialiai šiam automobiliui sukurtas devynių lagaminų rinkinys. Tuo tarpu kairiame sparne buvo atsarginis ratas ir keli įrankiai. Antrasis atsarginis ratas buvo automobilio gale ir atliko galinio bamperio vaidmenį.
Pats Gustafas Ericssonas 1933 metais iškilmingai pristatė Volvo Venus Bilo automobilį. Beje, šio vienetinio automobilio vardas yra žodžių žaismas – jį įkvėpė garsioji Milo Veneros skulptūra (Venus de Milo). Įdomi ir nematyta mašina leidosi į kelionę po Švediją ir tikrai traukė žmonių žvilgsnius. Tuomet 1934 metais automobilis Kalmaro mieste Švedijos pietryčiuose buvo parduotas. Ten Volvo Venus Bilo tikriausiai praleido ir visą Antrąjį pasaulinį karą. Po jo šį automobilį nusipirko vienas metalo laužo supirkėjas Danijoje.
Venus Bilo Danijoje atsirado apie 1950 metus. Tai vis dar buvo tas pats prabangus, nors jau senas automobilis. Tačiau tas metalo laužo supirkėjas nusprendė jį modifikuoti – įspūdingasis Venus Bilo virto pikapu. Tikrai taip – buvo nupjautas jo stogas, užvirintos galinės durelės, o prabangiomis medžiagomis įrengtas salonas iškeliavo į savartyną. Po kelių metų Volvo Venus Bilo pranyko amžiams – tikriausiai buvo perdirbtas toje pačioje metalo laužo aikštelėje, kur ir dirbo.