Klasikiniai automobiliai mus žavi savo dizainu ir unikalumu. Štai klasikinis Volkswagen Beetle daugeliui atrodo daug mielesnis nei jį pakeitę modeliai. Tačiau keičiantis laikams ir pasauliui nusisukant nuo vidaus degimo variklių išlaikyti klasikinius automobilius darosi pakankamai sunku. Dabar Volkswagen siūlo išeitį – tai ką matote nuotraukose yra naujas-senas elektrinis Volkswagen eKäfer.
Klasikinis dizainas žavi ir naujų automobilių kūrėjus. Štai estų Nobe 100 buvo sukurtas įkvėpimo semiantis iš praeities automobilių. Nobe vadovas Romanas Muljaras mums atskleidė, kad turi klasikinį vabalą, but jam labiau patinka elektromobiliai, todėl galime neabejoti, kad naujasis Volkswagen modelis jį tikrai sudomintų.
Keista kalbėti apie klasikinį Volkswagen Beetle kaip apie naują automobilį, tačiau tai yra tiesa – eKäfer yra naujas senas modelis. Käfer, beje, yra vokiškas vabalo vardas. Tai, kad šis automobilis neturi vieno pavadinimo, žinoma, erzina. Naująjį elektromobilį puošia užrašas eKäfer, tačiau pranešimuose spaudai jis vadinamas Beetle vardu. Bet kuriuo atveju, žinokite, kad tai – vienas ir tas pats modelis.
Käfer elektrifikacija yra pakankamai įdomus projektas. Šie automobiliai buvo labai populiarūs ir jų pasaulyje iki šiol išliko tikrai nemažai, todėl net nepradėkite kalbėti apie istorinės vertybės naikinimą – nemažoje pasaulio dalyje pavargę vabalai keliauja tiesiai į metalo laužą. Elektrinis Käfer patiks tiems, kurie nori patikimo, modernaus, pigiai išlaikomo, bet kartu ir klasikinio automobilio, kuris gali naudotis elektromobiliams suteikiamomis privilegijomis. Kai įprasti Käfer mėnesių mėnesiu stovės garaže, laukdami progos pasirodyti gatvėse, eKäfer gali būti naudojamas kasdien.
Šį projektą Volkswagen vykdo kartu su kompanija eClassics, kuri senus automobilius verčia elektromobiliais. Po eKäfer kėbulu sumontuota naujojo e-up! elektros sistema – vabalas gavo 61 kW variklį ir po grindimis sumontuotas 36,8 kWh baterijas. Šios ličio jonų baterijos baterijos, beje, yra labai patikimos – Volkswagen e-up! elementams suteikia 8 metų arba 160 tūkstančių kilometrų garantiją.
Maksimalus eKäfer greitis siekia 150 km/val. greitį – jis be problemų gali važiuoti greitkeliu. Iki 80 km/val. eKäfer bėgėsis daugiau nei 8 sekundes, tačiau to pakaks, kad mieste jis neatsiliktų nuo eismo srauto. Tiesą sakant, joks klasikinis Käfer nėra toks greitas ir vikrus.
Tačiau Volkswagen teigia, kad eKäfer neprivalo gyventi uždarytas mieste. Maksimalus įveikiamas atstumas sieks apie 200 km. Kadangi eKäfer turi modernią elektros sistemą, jį galima įkrauti labai greitai – per valandą 40 kW stotelėje eKäfer baterijas galima įkrauti iki 80 %, taip atstatant 150 km nuotolį.
Beje, virsdamas elektromobiliu Käfer įgavo ir naują bagažinę – ten, kur anksčiau burzgė oru aušinamas variklis, dabar galima pasidėti daiktus. Įdomu ir tai, kad įkrovimo lizdas buvo paslėptas po galiniu žibintu. Iš tikrųjų, eKäfer išvaizda beveik nesiskiria nuo originalo – galbūt pasigestumėte tik išmetimo vamzdžių ir pastebėtumėte stipriai išaugusius slenksčius, užpildančius tarpą tarp arkų.
eKäfer oficialiai bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje. Volkswagen jau galvoja ir apie kitų klasikinių automobilių pavertimą elektromobiliais – autobusiukas jau ruošiamas, o po jo greičiausiai seks ir Porsche 356. Ir tai nėra tik vienetiniai projektai – elektrinį vabalą galėsite įsigyti ir jūs.
Taip pat skaitykite:
Estiškas elektromobilis Nobe 100 yra keistas ir toks mielas;
L’Œuf Electrique – elektrinis kiaušinio formos automobilis, sukurtas dar 1942 metais;
100 m/h ribą pirmasis įveikė elektromobilis;
Pirmieji elektromobiliai pasirodė prieš pirmuosius automobilius su vidaus degimo varikliais;
Volkswagen SP2 – sportinis automobilis, kurio greičiausiai nesate matę;
Volkswagen EA489 Basistransporter – senas ir daugeliui nežinomas Volkswagen sunkvežimis;
Volkswagen Plattenwagen – vienas pirmųjų Volkswagen automobilių, apie kurį nesate girdėję.