Ne visi žmonės dirba gražiuose stikliniuose biuruose su požeminėmis stovėjimo aikštelėmis. Kai kurie dirba kasyklose, nuošaliuose naftos telkiniuose ar sunkiai pasiekiamuose mokslinių tyrimų centruose. Kaip jie vyksta į darbą? Įvairiai, get dabar jiems gali padėti ir čekiškas Torsus Praetorian.

Torsus – tai Prahoje įsikūręs pakankamai jaunas autobusų-visureigių gamintojas. Viskas prasidėjo tik 2016 metais, todėl Torsus vardo greičiausiai dar nesate girdėję. Tačiau Torsus Praetorian yra labai pajėgus autobusas, kurim blogų kelių tiesiog nebūna. Tiesa, jis nėra toks kietas ir didelis kaip Terra Bus, tačiau šios mašinos atlieka skirtingą darbą.

Torsus Praetorian – tai 4X4 autobusas, skirtas kelionėms į nuošalias kasyklas, karjerus ar kitas sunkiai pasiekiamas vietas. Šio autobuso kūrėjai įsivaizduoja, kad tai – puiki priemonė vykti į darbą. Juk pažliugę karjerų keliai įprastų automobilių tiesiog neprisileidžia. Praetorian taip pat idealiai tinka besivystančioms šalims bei, galbūt, ateityje galės tapti turistiniu autobusu, kuris žmones vežios po kitais būdais nepasiekiamas gamtos grožybes.

Torsus Praetorian gali atlikti labai įvairius vaidmenis – nuo turistinio autobuso iki darbuotojų pristatymo į kasyklas. (Gamintojo nuotrauka)

Praetorian yra sukurtas ant MAN TGM bazės, naudoja MAN variklį ir praktiškai visus važiuoklės komponentus. Tai užtikrina, kad atsarginių detalių šiai mašinai nepritrūks. Torsus Praetorian autobuso ilgis – 8,45 metrai, plotis – 2,54 m.

Praetorian nėra labai didelis kaip autobusas, tačiau tai yra pakankamai didelis visureigis. (Gamintojo nuotrauka)

Viduje galima įrengti 35 sėdimas vietas, tačiau Praetorian lengvai gali pavirsti krovininiu furgonu ar net ekspediciniu nameliu ant ratų. Net ir standartinė autobuso versija turi saugos diržus visiems keleiviams, oro kondicionavimo sistemą, individualų apšvietimą ir kitus privalumus, bet pirkėjas savo Praetorian galėtų paversti ir visai prabangia transporto priemone.

Praetorian naudoja MAN bazę, įskaitant visą važiuoklę, transmisiją ir variklį. (Gamintojo nuotrauka)

Žinoma, didžiausi Praetorian privalumai yra matomi bekelėje. 6 cilindrų MAN D0836 LFL40 variklis, išvystantis 240 ag (176 kw), per pusiau automatinę ar mechaninę transmisiją suka visus keturis ratus. Praetorian lengvai kopia į stačias kopas, žvyro kalvas ar kitas kliūtis. Įkalnės įveikimo kampas – 28 laipsniai, nuokalnės – 22. Pirkėjui panorėjus, autobusas gali būti komplektuojamas ir su itin galinga gerve. Linginė važiuoklė yra senamadiška, tačiau labai patikima, o visą kėbulą dengianti Line-X danga gali apsaugoti nuo įbrėžimų ar net smulkių įlenkimų. Langus ir žibintus galima apsaugoti ir papildomais metaliniais tinklais ar grotomis.

Torsus Praetorian ir taip yra labai tvirtas ir patikimas, tačiau jo langus bei kėbulą galima apsaugoti ir dar labiau. (Gamintojo nuotrauka)

Ir tai dar ne viskas. Praetorian turi oro kompresorių, skirtą padangoms pripūsti, gali turėti generatorių įrankiams ar kitą įrangą. Torsus pasirūpino, kad ta pati platforma galėtų būti pritaikyta skirtingiems darbams. Praetorian gali tapti greitosios medicininės pagalbos mašina, ugniagesių sunkvežimiu, policijos pajėgų transporteriu, keliautojų nuotykių automobiliu, automobilių sporto komandos vadaviete, mobiliomis dirbtuvėmis ant ratų ar labai pajėgiu krovininiu furgonu.

Torsus Praetorian nepripažįsta sunkiai pravažiuojamų kelių, tačiau viduje galima naudotis įprastais patogumais – už papildomą kainą gali būti įrengtas ir tualetas. (Gamintojo nuotrauka)

Tikriausiai Torsus Praetorian tuo labiausiai ir stebina. Jis gali važiuoti per sunkiausiai įveikiamas kliūtis, kai tuo tarpu jo keleiviai mėgausis oro kondicionieriaus ir DVD grotuvo siūloma prabanga. Tuo tarpu vairuotojas sėdi ant pneumatinės sėdynės ir gali naudotis galingu apšvietimu bei keliomis aplink autobusą išdėstytomis kameromis.

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia