Automobilio išvaizda mums yra neįtikėtinai svarbi. Jei tik turime galimybę, visuomet dairomės į gražesnius automobilius, o kai kuriems kėbulo linijos yra svarbesnės ir už pragmatinius kriterijus. Kas kad egzotiškas itališkas automobilis nebus toks patikimas kaip vokiškas jo atitikmuo, kai jis taip gražiai atrodo? Tačiau juk vairuotojai su savo mašinomis bendrauja iš vidaus, todėl automobilio vairo išvaizda taip pat yra labai svarbi.

Šiame straipsnyje pabandėme surinkti 7 gražiausius vairus, kurie automobiliams suteikia papildomų charakterio taškų. Aišku, jei gerai paieškosime, rasime ir daugiau gražių vairų, tačiau šie yra kuo nors išskirtiniai ir lengvai atpažįstami. Sąrašas pateikiamas atsitiktine tvarka.

Morgan 3 Wheeler (Morgan nuotrauka)

Morgan 3 Wheeler yra šiuolaikinis, nuo 2012 metų gaminamas triratis automobilis. Jis, žinoma, gaminamas pagal užsakymą, todėl pirkėjas gali automobilį išdailinti pagal savo norus ir skonį. Vienas iš siūlomų vairų atrodo taip, tačiau ir kiti pasirinkimai yra gražūs. Padeda ir tai, kad 3 Wheeler neturi oro pagalvių – techniškai jis nėra automobilis ir jam pagal įstatymus jų tiesiog nereikia.

Spyker C8 (Thomas doerfer, Wikimedia (CC BY-SA 3.0)

Spyker C8 vairas taip pat neturi oro pagalvės, nors automobilis nėra toks senas (gamintas nuo 2000 metų). Tačiau jis, kaip ir visas superautomobilio interjeras, atrodo labai elegantiškai. Metalo konstrukcija su odos apdaila susilieja itin kokybiškai, o mažos detalės, tokios kaip kniedės ar tvirtinimas prie vairo kolonėlės, primena istorines Spyker šaknis lėktuvų pramonėje.

1966-ųjų Ford Mustang (Berthold Werner, Wikimedia (CC BY-SA 3.0))

Pirmosios kartos Ford Mustang turėjo paprastą, bet labai elegantišką vairą. Dabar jo proporcijos atrodo neįprastos – vairo apskritimas labai didelis, tačiau labai plonas. Visgi, prižiūrėtas, nenudėvėtas toks vairas atrodo labai gražiai ir, kaip sako mustango savininkai, yra patogus. Panašūs vairai montuoti ir į kitas laikmečio mašinas – didelis vairas kiek palengvino vairavimo užduotį, kai dar nebuvo vairo stiprintuvų.

Mercedes-Benz S-Class, S 350 (Mercedes-Benz nuotrauka)

Mercedes-Benz S-Class sedanas (W222) turi vieną gražiausių šiuolaikinių vairų. Jis pasižymi itin elegantiškomis linijomis, kurias išryškina trijų spalvų dizainas. Žinoma, pirmiausia į akis krenta tai, kad vairas turi tik du stipinus. Tai – įrodymas, kad ir šiais laikais įmanoma pagaminti gražų vairą, nepaisant didelės oro pagalvės centre.

Pagani Zonda Roadster (Brian Snelson, Wikimedia(CC BY 2.0)

Tai – Pagani Zonda Roadster vairas, dar vienas gero kliento skonio pavyzdys. Pagani markė yra automobilių pasaulio juvelyrikos meistrė, dažnai kurianti anglies pluošto ar metalo detales. Todėl Pagani vairas su medžio apdaila atrodo neįprastai, bet išties gražiai.

Bentley EXP 12 Speed 6e koncepcinio automobilio salonas (Bentley nuotrauka)

Bentley Speed 6e koncepcinis automobilis ir pats yra labai gražus. Du stipinai, plokščia apatinė dalis ir, aišku, nupjautas viršus, kur rasite ir porą mygtukų. Apie tai, kam šie mygtukai reikalingi ir patį automobilį jau rašėme. Gaila, tačiau nemanome, kad toks vairas bus sutinkamas ir gamybai paruoštame automobilyje.

Porsche 918 Spyder (Norbert Aepli, Wikimedia(CC BY 4.0))

Iš pirmo žvilgsnio Porsche 918 Spyder vairas neatrodo toks jau ypatingas, tačiau Porsche jo kūrimui išleido apie 20 milijonų eurų. Dabar toks pats vairas, tik su mažiau mygtukų, randamas net ir Macan visureigyje. Ir atrodo tikrai neprastai – jo išgaubimas ir atviri stipinai iš karto leidžia suprasti, kad mašina yra ypatinga.

Žinoma, automobilių pasaulyje yra dar daugybė įdomių, gražių vairų. Kuris vairas jums patinka labiausiai? Kokį pamiršome įtraukti į sąrašą?

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia