Dakaro ralis vyksta dykumose, todėl nieko keisto, kad ten būna karšta. Dakaro ralio automobiliai turi oro kondicionierius, o motociklininkus šiek tiek vėsina vėjas. Bet vis tiek, kur užfiksuota aukščiausia temperatūra Dakaro ralio istorijoje?
Dakaro ralis organizuojamas nuo 1979 metų ir visada vyko dykumose. Tačiau rasti karščiausią tašką Dakaro ralio istorijoje nėra taip lengva.
Dakaro ralio maršrutai yra labai ilgi ir labai įvairūs. Temperatūra nėra matuojama kiekviename įmanomame taške – nėra prasmės ir galimybių to daryti. Rasti šalčiausias Formulės 1 lenktynes yra lengviau, nes trasos yra palyginti mažos – bolidai suka ratus toje pačioje vietoje. Taigi, rekordinė fiksuota temperatūra Dakaro ralyje nebūtinai yra tikrasis rekordas.
Aukščiausia aplinkos temperatūra Dakaro ralyje buvo išmatuota 2017 metais Argentinoje – viename iš paskutinių greičio ruožų išmatuota net 52°C kaitra. Tai – didžiulis išbandymas technikai ir žmonėms. Tais 2017 metais net keli etapai buvo atšaukti ar sutrumpinti dėl blogų oro sąlygų (stichinio lietaus, nuošliaužų), o galiausiai dalyvius ir žiūrovus pasvilino ir tokia kaitra.
Iš tikrųjų, tai buvo galima prognozuoti. Originaliai Dakaro ralis vyko Afrikoje, bet žiemos mėnesiais. Kai šiauriniame Žemės pusrutulyje yra žiema, pietinį degina vasara, bet iš Afrikos į Pietų Ameriką išsikraustęs ralis nebuvo perkeltas į, pavyzdžiui, liepą. Tiesa, ir Afrikos laikais Dakaro ralio maršrutai kartais kirsdavo pusiaują, bet toks karštis nebuvo užfiksuotas.
Žemiausia temperatūra Dakaro ralyje fiksuota irgi Pietų Amerikoje – 2015 metais kalnuose Čilėje atvėso iki -16°C. Dėl to patyrę Dakaro ralio veteranai sakydavo, kad Afrikos laikais orai buvo pastovesni, net jei ne visada malonūs.