Mažų kainų oro linijos suteikia galimybę pakankamai pigiai aplankyti kitus pasaulio kraštus. Kelionės yra būtina žmogaus išsilavinimo dalis, tačiau skrydis ekonomine klase dažnai yra labai nepatogus. Viena iš priežasčių – vietos kojoms trukumas. Tačiau neskubėkite dejuoti – ateityje lėktuve galite ir visai stovėti.

Italų lėktuvų sėdynių gamintojas Aviointeriors  neseniai įvykusioje parodoje parodė naujas sėdynes, specialiai skirtas mažų kainų oro linijų lėktuvams. Vos pažvelgus matyti, kad į keleivių patogumą atsižvelgta nebuvo, bet tada kam reikalingos tokios sėdynės?

Logika paprasta – kuo daugiau keleivių telpa lėktuve, tuo skrydis yra pelningesnis. Didesnis atstumas tarp sėdynių eilių yra, žinoma, gerai, nes leidžia keleiviams atsipalaiduoti ir bent šiek tiek pajudėti. Tačiau tankiau sumontuotos sėdynės leidžia oro linijoms daugiau uždirbti. Pažvelkite į Aviointeriors sukurtas SkyRider 2.0  sėdynes – nesunku įsivaizduoti, kaip jos leistų į palyginti nedidelius lėktuvus susodinti daugiau keleivių.

Aviointeriors siūlo štai tokias sėdynes, kurios būtų tvirtinamos prie vertikalių stulpų (Aviointeriors nuotrauka)

Manote, kad tai – tik nesąmonė? Galbūt, tačiau Airbus, vienas didžiausių lėktuvų gamintojų pasaulyje, dar 2003 metais užsiminė apie stovimas vietas savo lėktuvuose. Ryanair vadovas panašią idėją iškėlė 2010 metais – buvo svarstoma, kad lėktuvo dalis galėtų būti skirta ypatingai pigius bilietus įsigijusiems keleiviams, kurie sutiktų stovėti. Pati Aviointeriors  tokią idėją kelia jau ne pirmą kartą – atkreipkite dėmesį, kad tai – antroji SkyRider versija.

Taigi, kaip veiktų šios sėdynės? Ogi visai paprastai – keleiviai keliautų pusiau stovėdami. Jie turėtų apsižergti sėdynės pagrindą tarsi balną (iš kurio, beje, kompanija ir sėmėsi įkvėpimo). Žmogus galėtų atsilošti, turėtų ranktūrius, tačiau keleivis priešais būtų labai arti. Šios sėdynės tvirtinamos stulpais, kurie siekia lubas. Beje, nors paguoda maža, SkyRider 2.0 turi storesnį paminkštinimą nei pirmoji šių sėdynių versija.

Skaičiuojama, kad SkyRider 2.0  sėdynės leistų į skrydį pasiimti 20 % daugiau keleivių, bet ar kokios nors avialinijos ryšis tokiam sprendimui? Ne viskas taip paprasta. SkyRider buvo atmesta JAV Federalinės aviacijos administracijos, nes šis dizainas nėra saugus. Pakeitimai buvo padaryti, tačiau kaip iš tokio lėktuvo reikalui esant evakuotųsi keleiviai? Taip pat reikėtų atsižvelgti į tai, kad po sėdyne nelieka vietos krepšiui.

SkyRider 2.0 yra ne tik nepatogios, bet ir potencialiai pavojingos. Avarinio nusileidimo atveju keleiviai yra raginami nuleisti galvas ant kelių.  SkyRider 2.0 sėdynės tokią galimybę visiškai panaikina. Dar daugiau – jos yra 50 % lengvesnės nei įprastos ekonominės klasės sėdynės, todėl kyla klausimų ir dėl jų tvirtumo. Todėl reikia tikėtis, kad greitai SkyRider 2.0  pamiršime.

Taip pat skaitykite:

Oro linijos nori jus pakviesti keliauti bagažo skyriuje – kam skirta ši idėja?

Vienos oro linijos į trumpus maršrutus nori siųsti didesnius lėktuvus;

Ypatingai prabangūs kambariai Singapūro oro linijų Airbus A380;

Kodėl lėktuvai neskraido virš Antarktidos? Juk taip pavyktų sutrumpinti keliones;

Kodėl oro uostų terminalai dažniausiai yra iškloti kilimais?

Kodėl oro uostai vis keičia pakilimo-tūpimo takų žymėjimą?

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia