Ar dar prisimenate dyzelgeitą? 2015 metais Jungtinių Amerikos Valstijų aplinkos apsaugos agentūra paskelbė, jog Volkswagen klastojo savo dyzelinių automobilių emisijų duomenis. Užvirė tikras pragaras – tūkstančiai atšauktų automobilių su TDI jėgainėmis, baudos, kritęs Volkswagen akcijų kursas – ir tai tik dalis velniavos. Volkswagen dar tada nusprendė, kad reikės keisti įvaizdį. Dabar tie planai virto kūnu – Volkswagen turi naują logotipą, susikoncentruos į elektromobilių gamybą, o šios markės automobilių reklamose girdėsite tik moterišką balsą. Tik kodėl?

Visą marketingo strategiją apimantis Volkswagen įvaizdžio keitimas visa jėga prasidėjo su naujojo ID.3 elektromobilio pristatymu. Kartu toje pačioje Frankfurto automobilių parodoje populiariausia Vokietijos automobilių markė pristatė atnaujintą logotipą, kuris dabar turi ir akustinę versiją. Tuo pat metu paskelbta, kad visose Volkswagen reklamose visame pasaulyje bus girdimas ne vyriškas, o moteriškas balsas. Iš tikrųjų, tik tada žmonės susimąstė ir suprato, kad iki tol Volkswagen reklamose moteriško balso negirdėjome.

Didieji pokyčiai įvyko dar rugsėjį. Naujasis logotipas iki 2020-ųjų vidurio turėtų pasiekti visas šalis, kuriose parduodami Volkswagen automobiliai. Tuo pačiu bus keičiamas ir pagrindinių atstovybių salonų dizainas, kur didesnis dėmesys bus skiriamas žmonėms ir patirtims, o ne stovintiems automobiliams. Kalbant apie logotipą, dabar jį bus galima ne tik pamatyti, bet ir išgirsti.

Naujasis Volkswagen logotipas geriau tinka skaitmeniniam amžiuj. (Volkswagen atvaizdas)

Volkswagen pirmą kartą įgyvendino akustinio logotipo idėją. Tai – paprasta, elektroninė vos kelių natų melodija, kuri ir anksčiau buvo girdima reklaminių klipų pabaigoje. Skirtumas tas, kad dabar ši melodija tampa garsiniu logotipu, kuris bus naudojamas visur, kur galima sutikti ir įprastą grafinį logotipą. Ją girdėsite ne tik reklaminiuose klipuose, bet ir pačiuose automobiliuose. Štai kaip skamba naujas Volkswagen logotipas:

Šio įrašo pabaigoje taip pat girdėjote moterišką balsą, tariantį Volkswagen vardą. Skamba šiek tiek neįprastai, tiesa? Volkswagen kelis pastaruosius dešimtmečius savo reklamose naudojo tik vyrišką balsą, kuris tarsi simbolizavo rimtumą ir solidumą – Volkswagen būtent tokį įvaizdį ir stengėsi sukurti. Tačiau dabar kompanija nori atsiskirti nuo tos praeities ir nuo šiol reklamose naudos tik moterišką balsą.

Pavyzdys, kaip skamba naujos Volkswagen reklamos:

Volkswagen teigia, kad moteriškas balsas yra švelnesnis, tačiau kartu spinduliuoja pasitikėjimu savimi. Jis taip pat yra raminantis ir šiltas, kai tuo tarpu senas vyriškas balsas buvo rimtas ir šaltas. Volkswagen taip stengsis pasirodyti žaismingesne, ryškesne ir šiltesne kompanija. Svarbiausia, Volkswagen nori būti lengvai atpažįstama, todėl tokios markės tapatybės detalės yra labai svarbios. Savaime aišku, skirtingose šalyse Volkswagen reklamas garsins skirtingos aktorės, tačiau visuomet bus stengiamasi, kad jų klipuose būtų girdimas panašaus tembro ir charakterio balsas.

Volkswagen siekia būti lengvai atpažįstama marke. (Volkswagen nuotrauka)

Ir tai dar ne viskas, ką Volkswagen pakeitė. Nuo šiol reklamose didžiausias dėmesys bus skiriamas ne automobiliams, o žmonėms juose. Volkswagen teigia, kad reklaminės nuotraukos bus spalvingesnės ir mažiau tobulos – jose privalo atsispindėti realistiškos situacijos, o ne studijose sukurti realybėje nesutinkami scenarijai.

Nuo šiol Volkswagen nuotraukose – daugiau žmonių. (Volkswagen nuotrauka)

Nors pokyčiai iš tikrųjų yra nemenki, moteriškas balsas automobilių reklamose tikriausiai niekam neturėtų užkliūti. Įdomu tai, kad Volkswagen anksčiau naudojo tik vyrišką, o dabar naudos tik moterišką balsą, kai daugelis kitų gamintojų skirtingose reklamose dažnai naudoja skirtingų įgarsintojų balsus. Kol kas Volkswagen pokyčiai atrodo labai pozityvūs, todėl bus įdomu pamatyti, kokį šios markės įvaizdį matysime netolimoje ateityje.

Taip pat skaitykite:

Klasikinis Volkswagen Vabalas virto elektriniu eKäfer;

Volkswagen SP2 – sportinis automobilis, kurio greičiausiai nesate matę;

Volkswagen EA489 Basistransporter – senas ir daugeliui nežinomas Volkswagen sunkvežimis;

Volkswagen Plattenwagen – vienas pirmųjų Volkswagen automobilių, apie kurį nesate girdėję;

Volkswagen Saveiro – nematytas pikapas, sukurtas ant nematyto hečbeko bazės;

Ar teisingai tariate populiariausių markių pavadinimus?

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia