80 tonų, dvi poros vikšrų ir 440 arklio galių – Foremost Husky 8 sunkiai surastų neįveikiamų kliūčių

80 tonų, dvi poros vikšrų ir 440 arklio galių – Foremost Husky 8 sunkiai surastų neįveikiamų kliūčių

Ne visi sunkvežimiai važinėja keliais. Štai vikšrinis Foremost Husky 8 net nenešioja valstybinių numerių ženklų, nes keliuose jis tiesiog neturi ką veikti. Šis įspūdingas sunkvežimis važinėja ten, kur įprasti automobiliai net nedrįsta pasirodyti. Foremost Husky 8 drąsiai lenda į nesibaigiančius sniegynus, pelkynus ir purvynus – būtent tokioms užduotims šis sunkvežimis ir buvo sukurtas.

Foremost – tai Albertos provincijoje Kanadoje įsikūręs pramoninės įrangos gamintojas, kurio specializacija – naftos ir dujų infrastruktūros kūrimo ir priežiūros technika. Foremost gamina įvairius sunkvežimius, ekskavatorius, grąžtus, vamzdynų tiesimo įrangą ir kitokią techniką. Husky 8 yra vienas iš tokių vikšrinių sunkvežimių, skirtas darbui tolimojoje šiaurėje ar bet kur, kur driekiasi dujų ir naftos vamzdynai.



Foremost Husky 8 – tai milžiniškas vikšrinis bekelės sunkvežimis, skirtas įvairių krovinių transportavimui. Ant plačios sunkvežimio platformos galima montuoti ir papildomus agregatus – grąžtus, ekskavatorius ar kranus. Tačiau dažniausiai Husky 8 per nepravažiuojamus sniegynus ir purvynus veža krovinius – vamzdynų segmentus, atsargas, meteorologines stoteles, generatorius ir kitą įrangą.

Husky 8 yra sukurtas darbui atokiausiuose Žemės kampeliuose, kur kelių tiesiog nėra (Foremost nuotrauka).

Žinoma, kadangi Husky 8  sunkvežimis yra sukurtas darbui ten, kur kiti nepravažiuoja, jis pasižymi pakankamai įspūdingomis savybėmis. Sunkvežimio prošvaista – 53,3 cm, o krovinių platforma įrengta didesniame nei 1,7 m aukštyje. Žinoma, visa Husky 8 važiuoklė yra visiškai atspari vandeniui, todėl sunkvežimis gali drąsiai kirsti ir patvinusius upelius – gamintojas nurodo, kad ši mašina gali važiuoti per 1,43 m gylio brastas. Husky 8 turi dvi poras minkštų 1,43 metrų pločio vikšrų, kurie užtikrina mažą spaudimą į gruntą (be krovinio – 175 gramai kvadratiniam centimetrui) ir leidžia įkopti į 60 laipsnių įkalnes.

6 cilindrų, 12,5 litrų CAT C13 variklis sumontuotas tiesiai už kabinos. (Foremost nuotrauka)

Foremost Husky 8 naudoja dyzelinį CAT C13 12,5 litrų 6 cilindrų variklį su turbokompresoriumi. 440 arklio galių (328 kW) agregatas yra sumontuotas tiesiai už kabinos, kur jo nepasiekia upių vanduo ar ledo luitai. Savaime aišku, per automatinę Allison 4500 RDS transmisiją varomi visi vikšrai. Husky 8 išvysto maksimalų 14,5 km/h greitį, tačiau realistiškai bekele dažniausiai važiuojama lėčiau. Ypač jei gale yra sunkus ir brangus krovinys.

Visi vikšrai yra ir varomi, ir vairuojami – Husky 8 be vargo kopia ir į 60 laipsnių įkalnes. (Foremost nuotrauka)

Bendras Husky 8 ilgis – 14,76 m, plotis – 3,63 m, aukštis – 3,81 m. Sunkvežimio kabina, kurioje gali būti įrengtos net 6 sėdimos vietos, ir variklis yra sumontuoti toli bazės priekyje, todėl kroviniams lieka 10,47 m. Husky 8 gali pavežti 36,7 tonų krovinius, o pats sveria daugiau nei 79 tonas. Kaip galite įsivaizduoti, bekele važinėjantis vikšrinis sunkvežimis degalus ryja netausodamas, todėl turi net 1050 litrų degalų baką.

Husky8 yra labai didelis – tai akivaizdu, kai šalia atsistoja žmogus. (Foremost nuotrauka)

Foremost Husky 8 yra skirtas naftos pramonės infrastruktūros statyboms ir priežiūrai, taip pat gali būti naudojamas įrengiant mokslines stotis atšiauriausiose planetos vietose. Šio sunkvežimio charakteristikos jam leidžia dirbti ir tolimojoje Amerikos ar Eurazijos šiaurėje, ir tropiniuose kraštuose.Visi Foremost sunkvežimiai yra gaminami pagal užsakymą, juos pritaikant individualiems kliento poreikiams. Pavyzdžiui, gamintojas siūlo ilgesnę krovinių platformą, arktiniam ir tropiniam klimatui pritaikytus įrangos paketus, galingesnius žibintus ir kitus įrenginius. Kabina gali būti pritaikyta vienam vairuotojui ar 6 žmonių įgulai. Čia gali būti įrengtas net oro kondicionierius! Husky 8 yra išties įdomus sunkvežimis, sukurtas rimtam darbui.



Taip pat skaitykite:

Liebherr R9800 – vienas didžiausių karjerų eskavatorių pasaulyje;

Kaip pervežami milžiniški karjerų sunkvežimiai?

100 tonų sveriančių ALMA radijo teleskopo antenų transporteriai;

Stipriausias pasaulio kranas Taisun;

Liebherr LR 13000 – galingiausias vikšrinis kranas pasaulyje;

Ilgakojai konteinerių sunkvežimiai;

Mįslė technikos mėgėjams – kam skirta ši agresyviai atrodanti vikšrinė mašina?

Mįslė technikos mėgėjams – ką veikia ši aukšta, plati, bet trumpa vikšrinė mašina?

Apie Nodum

Nodum.lt - įdomiems skaitiniams skirtas puslapis. Čia reguliariai publikuojami straipsniai apie naujausias technologijas, mokslo pasiekimus, automobilių pasaulio naujienas ir kultūrą, patarimus ir visokias internete aptinkamas įdomybes. Didžiausias dėmesys skiriamas žmonėms, kurie kuria, keliauja, myli savo darbą, įdomioms lankytinoms vietoms ir pomėgiams. Nodum.lt - įvairenybių mazgas, jei veikiate ką nors įdomaus, apie ką norėtumėte papaskoti - susisiekite su mumis per mūsų Facebook puslapį ar elektroniniu paštu - nodum2017@gmail.com.