Darbas nuošaliose vietovėse reikalauja ypatingų įrankių. Dujotiekių, naftotiekių, elektros linijų tiesimas, gręžiniai ir moksliniai tyrimai – visa tai dažnai vyksta ten, kur kelių tiesiog nėra. Foremost Chieftain R yra sunkvežimis, kuriam kelių nereikia. Ši 4 vikšrus turinti mašina stebima savo galimybėmis.

Apie kanadiečių Foremost kompaniją jau esame kalbėję. Štai Foremost Husky 8 taip pat turi dvi poras vikšrų, tačiau šis sunkvežimis yra visiškai kitoks. Tuo tarpu skirtingos Terra Bus versijos atlieka skirtingas užduotis – vieni autobusai vežioja turistus, o kiti į atokias vietas veža darbininkus. Dabar laikas papasakoti apie Foremost Chieftain R.

Jau spėjome paminėti, kad Foremost Chieftain R ir Husky 8 yra visiškai skirtingi sunkvežimiai. Husky 8 yra ilgesnis, platesnis ir gali pavežti daugiau krovinio. Nors Husky 8 yra vairuojamas abiem vikšrų poromis, Chieftain R yra žymiai manevringesnis. Čia ir yra didžiausias pastarojo sunkvežimio privalumas – nors jis gali pavežti palyginti nedaug krovinio, jis keliauja greičiau ir gali lengviau apvažiuoti iškilusias kliūtis.

Foremost Chieftain R ilgis siekia 11,5, o plotis – 2,9 metrus. (Gamintojo nuotrauka)

Taip yra dėl to, kad Chieftain R platforma yra visiškai kitokia – ši mašina yra vairuojama lankstant rėmą perpus. Kroviniui skirta tik antroji platformos pusė, kurios išmatavimai – 5,5 X 2,4. Chieftain R gali pavežti 13,6 tonų krovinį. Įprastai tai yra įvairūs įrankiai ir mašinos – kranai, grąžtai, vamzdynų tiesimo technika.

Priekinę platformos dalį užima erdvi kabina ir dyzelinis šešių cilindrų variklis, o galinė yra skirta kroviniams. (Gamintojo nuotrauka)

Pats Foremost Chieftain R sveria 23,45 tonas. Sunkvežimio ilgis – 11,5, plotis – 2,7, o aukštis – 2,9 m. Visi varantieji mechanizmai yra priekinėje platformos pusėje. Čia sumontuotas Caterpillar C9 6 cilindrų dyzelinis variklis, išvystantis 375 ag (270 kW) ir 1340 Nm. Jis suka visus keturis vikšrus. Maksimalus Chieftain R greitis – 32 km/h – galbūt šis rodiklis ir neskamba labai įspūdingai, tačiau prisiminkite, kad tai – sunki krovininė technika, skirta bekelei.  Chieftain R turi važiuoklę su oro pagalvėmis ir 864 mm pločio vikšrais. Šis sunkvežimis be problemų lipa į 50 % įkalnes ir gali važiuoti per 1,37 m gylio vandenį.

Chieftain R platforma lankstosi per pusę hidraulinės sistemos pagalba – taip šis sunkvežimis išlaiko manevringumą. (Gamintojo nuotrauka)

Foremost Chieftain R kabinoje gali būti įrengtos vietos net 8 žmonėms. Degalų bake telpa 379 litrai dyzelino, o hidraulinės sistemos rezervuare – 170 hidraulinio skysčio litrų. Jis, žinoma, reikalingas sunkvežimio vairavimui. Chieftain R yra stebėtinai manevringas – šios mašinos apsisukimo spindulys siekia tik 8,7 metrus.

Chieftain R platforma įprastai naudojama įvairiems įrankiams montuoti. (Gamintojo nuotrauka)

Chieftain R dirba ten, kur įprasti sunkvežimiai nėra laukiami. Šios mašinos yra itin naudingos Kanados šiaurėje, kur padeda aptarnauti gręžinius ar tiesti vamzdynus. Nors Chieftain R gali gabenti krovinius, ant platformos dažnai montuojami kiti įrankiai – grąžtai, keltuvai, kranai. Tai yra labai naudinga mašina, nors jų pasaulyje ir yra visai nedaug.

Taip pat skaitykite:

Foremost Husky 8 – dvi poros vikšrų, 80 tonų svoris ir nepalaužiamas charakteris;

6×6 Terra Bus vežioja ir turistus, ir darbininkus;

Prinoth Trooper – vikšrinė mašina, kuri atokiose vietovėse pakeičia sunkvežimius ir visureigius;

Keistas vieno vikšro motociklas turėjo būti ginkluotas kulkosvaidžiu;

Mįslė technikos mėgėjams – kokius darbus dirba ši agresyviai atrodanti vikšrinė mašina?

Liebherr R9800 – vienas didžiausių karjerų eskavatorių pasaulyje;

100 tonų sveriančių ALMA radijo teleskopo antenų transporteriai;

Stipriausias pasaulio kranas Taisun.

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia